Ollessani 6 vuotias pappani vei minut ensimmäiselle ratsastustunnille.Siitä lähtien olen käynyt eritalleilla heppatyttönä.Ala-asteella pappani osti ensimmäisen ravihevosen jonka kanssa tuli muutama vuosi touhuiltua ja tulihan siinä tutustuttua myös raviihmisten arkeenkin :)Ollessani ylä-asteella pappani joutui terveydellisitä ja taloudellisista syistä luopumaan minulle hyvin rakkaasta hevosesta. Silloin sanoin isälleni joka minulle sanoi että : KYLLÄ SEAURINKO VIELÄ RISUKASAANKIN PAISTAA kommentin myötä että VIELÄ jonain päivänä kun olen täysi ikäinen muutan maalle ja hommaan sen oman hevosen. Nyt olen 33 vuotias ja minulla on kolme ihanaa tyttöä. Vanhinta tyttöäni katsellen kun hän niin silmät intoa puhkuen käy hoitelemassa kavereittemme hevosia ei voi muuta kuin huokaista hymy suu pielessä ja todeta ÄITIN TYTTÖ <3 Juuri muutettuamme maalle olen saanut vihdoin sen hevos unelman siihen pisteeseen että olemme ruvenneet toteuttaa sitä pitkä aikaista haavettani :) Autotalliimme on alkanut pikku hiljaa ilmestymään hevosen hoitotarvikkeita ja lähipäivinä menemmekin ystäväni kanssa tutustumaan yhteen ihanaakin ihanammalle kuullostavaan tammaan. Kirjoitan sitten lähemmin miten tutustuminen meni :)